Een verhaal maken en zorgen dat het doorverteld wordt, dat was de opdracht! Voor Vanderlande ontwikkelden wij een driedaagse internationale bijeenkomst die in het teken stond van “storytelling”. En, waar kan je dat beter doen dan in de Efteling? Met een interactief communicatietraject startte de voorpret al in een vroeg stadium. Uiteraard was er elke dag een ander programma dat uiteenliep van het bouwen van robots tot inspirerende masterclasses van top keynote speakers René Boender en Simon Lancaster. En, omdat……
A Brand New Day staat voor een eigen manier van brand building. Bij A Brand New Day zijn ze trots op hun portfolio, met talloze opkomende merken én prachtige iconische brands. Denk o.a. Jack Daniel’s en Aperol. Om de medewerkers te bedanken voor hun inzet en om nog meer productkennis op te doen, ontwikkelde Eventbureau.nl een incentive naar Bordeaux. De opdracht: ontwerp een incentive met een bezoek aan het huis van Grand Manier en laat ons de “andere” kant zien…
Onze focus ligt op oplossingen die zakelijke problemen oplossen en een tastbare impact op de business hebben. Deze oplossingen moeten de groei versnellen op een naadloze manier die de dagelijkse werking niet verstoort. Ze moeten organisaties ook op weg helpen naar digitale relevantie. Organisaties moeten de dynamiek van digitale betrokkenheid onder de knie krijgen om relevant te blijven.
Data is als water, het optimale proces als de rivier. Bij FlowFabric laten ze data weer vloeien zodat het weer informatie wordt en processen weer helder en flexibel. Om hun vijf jarig jubileum te vieren ontwikkelde Eventbureau een incentive naar Barcelona. De gasten werden getrakteerd op de geheimen van deze unieke stad. Achter een gigantisch pand bleek een waanzinnig restaurant te liggen en in gele gocars verkenden we de stad. Het resultaat? De cultuur binnen de groep werd nog hechter……